Förbannad

Känner mig förbannad i dag. Jag hatar när folk vrider och vränger på saker och ting. Man får stå för vad man gjort och sagt.

Annars har jag precis lämnat barnen på dagis och ska nu börja plugga igen. Satt till tjugo i elva i går så gissa om det känns lite trögt. Försöker att inte stressa upp mig fast jag har 1 projekt plan som ska in i dag ett arbete som ska in på fredag, tenta på lördag, opponentskap x 2 och en försvaring av projekt plan samt en tenta nästa vecka. Så det kanske inte är så konstigt att jag är lätt irriterad och bara sitter framför datorn eller boken. Ska bli riktigt skönt att börja arbeta igen faktiskt har skant jobbet framför allt alla goa arbetskompisar jag har.
nej nu har nog den andra datorn kommit i gång. Daniel ska ha denna
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0