Förkyld

Usch, näsan är täppt och halsen svider. Har åkt på en förkylning som så många andra nu i vår tider.. Annars är det fullt ös kan man säga. Till den 5 juni ska jag ha skrivit en projektplan till D-uppsatsen, lämnat in en rapport på 15 sidor, skrivit 2 tenter, gjort ett opponentskap på rapporten samt försvara min projektplan. ja som ni ser så kommer även maj månad gå åt till att läsa artiklar och skriva. Sen börjar jag arbeta den 7 juni och det känns riktigt skönt faktiskt. Då kan jag i allafall vara ledig när jag kommer hem från arbetet inte som nu när man sitter mellan kl 08:00-16:00 och mellan 20:00- 23:00 mån-fredag samt att det alltid blir några timmar på helgen. Det kostar på att studera vidare och visst i bland tappar man sugen faktiskt men det är bara att rycka upp sig man kan aldrig göra mer än sitt bästa.

Tänker nu på min svärmor och hennes man. De skulle verkligen behöva få komma bort en helg och bara vara de två. Jag hoppas verkligen de gör det snart. Deras dotter (min svägerska) är naturligtvis välkommen att komma hem hit till min underbart härliga familj och bo här en helg. Det skulle bara vara roligt.
nej nu ska jag göra lite skolarbete. Tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tack underbara du.Tänk att du orkar lyssna på mitt gnäll fast du själv har så mycket att göra..Tack för att du finns..soor kram

2009-05-06 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0