Hittad

Läste på nyheterna i morse att killen kommit hem välbehållen sent i går kväll. Vilken lättnad för föräldrarna. Jag hoppas nu bara att han mår bra. Mina tankar har varit mycket hos familjen så det var med stor glädje jag läste att han kommit hem. otäckt man kan inte låta bli att fundera över hur man själv skulle känna om något av mina barn kom bort. Vilken fullkommlig panik jag skulle få. Ja så det var tur att det blev ett lyckligt slut på det äventyret.

Här kommer lite bilder från min helg som varit fullspäckad kan man säga med kalas hos svärmor i lördags då hon fyllde år, flyguppvisning och kalas hos min far som fyllde år i går.. Här kommer det lite bilder...







Det var visst bara kort från flyguppvisningen, får se om jag hittar några andra kort vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0