Mycket i huvudet

Nu är mitt huvud helt fullt med saker som snurrar runt, men det känns ändå rätt bra faktiskt. Pratade precis med far min vilket inte är allt för ofta nu för tiden men han verkade må rätt bra. Annars är det mest skolarbetet som surrar i huvudet. Känns så stort att jag kanske ska skriva en artikel som kommer att publiceras! Kommer jag klara det? Det är massor att läsa och som sagt så är det mesta på engelska. Samtidigt känns det som en rolig utmaning!

Har en suverän svärmor som nu har fixat böcker till mig i från karlsborgs bibliotek och kommer förbi med i morgon Tack Annika det räddade mig kan man säga. Jag får även göra tentamen den 5 juni i Tidaholm vilket känns otroligt skönt. Det innebär att jag kan åka hem på torsdagen. Ska ju vara i Falun från söndag - torsdag och det känns tungt att vara i från barnen så länge. Jag vet att Daniel tar väl hand om dem, de är hans ögonstenar men jag vill helst inte vara i från dem. Tack vare min klasskompis som tar med sig sin dator kommer jag i alla fall kunna säga godnatt till dem varje kväll och se dem vi programmet skype.
nej nu börjar min föreläsning
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0