Nyklippt



Ingen vidare kvalitet på bilden (tog den med min webb kamera) men så här ser jag ut efter att ha varit hos frisören i dag. Annars händer det inte så mycket här jag håller mest på med slutspurten inför att jag ska försvara min projektplan inför min D-uppsats. Daniel är i garaget och styckar och Linn är där och hjälper till. Hon kom i går vilket var riktigt roligt.det är alltid trevligt när hon kommer och hälsar på. Barnen ska snart hämtas på dagis och jag ska fortsätta mitt eviga skrivande ibland känns det som att jag har lust att bara kräkas på skolarbetena men det går ganska fort över som tur är.
Vi har regn här i dag vilket jag inte gillar men vem vet det kanske lättar upp snart
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0