Nyser

Usch. är verkligen dunder förkyld. Har tagit 2 alvedon och nässpray men jag nyser hela tiden nästan. Inte kul.. Mitt i detta ska jag nu försöka ta mig igenom engelska artiklar och böcker för att få i hop en projekt plan för D-uppsatsen... Ska även ha möte via nätet med min handledare i dag kl 16:00. Blir spännande. har nu på morgonen varit och lånat hennes avhandling: Att vara barn i sjukdom och sjukvård. Har skummat igenom den och jag kan bara säga att jag beundrar henne som kan skriva så bra.

Har jag förresten berättat att min man fick betyget VG i svenska B! Grattis till honom. Han är verkligen duktig.
Han kämpar som ingen annan! Nej bäst att återgå till skolans värld
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0