Söndag

Ja så är det söndag igen det är inte klokt vad veckorna går. i går var vi på bröllop som jag nämnt tidigare och det blev riktigt trevligt. Hittade inga nya kläder men jag hade en klänning som jag hade på min systers bröllop och bara haft den gången så den fick duga i går med. Kvällen var jätte trevlig vi hamnade bredvid ett jätte trevligt par under middagen. de var jätte lätta att prata med. sen var det dans vilket ine var det lättaste då jag hade skor med 10 cm hög klack men jag fick dansa rätt mycket faktiskt. Var väl inte hemma förrän runt kl 01 i natt...

imorse var det skola kl 09 till kl 12:30 sen kom mamma med barnen. De hade haft det  jätte bra, gått och tittat på stora båtar vid Göta kanal och bara myst sa Oscar. Efter att Daniel och jag fått i oss lite lunch åkte vi hem till barnens farfar där vi gick en promenad i skogen. Oscar hittade en fågelholk som han uppnade och i den låg det de minsta fågelungar jag sett de var nog bara en dag gamla, så söta. Vi rörde inget utan stängde den fort så att mamman skulle komma tillbaka. Sen kom vi förbi en gård där de hade hästar, kor och många kalvar. Gissa om barnen tyckte det var kul. Till kvälls mat bjöd svärfar på pizza och vi satt faktiskt ute i solen och åt. En riktigt bra dag alltså. nu ska jag plugga en stund till
kram




Oscar fick en ny kompis i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0