Vågen visar nedåt

Ja nu har jag ätit dieten sedan i måndags, Jag har tagit 4-5 påsar/ dag samt att jag ätit 1 knäckebröd(utansmör), och hur mycket frukt jag har velat ha. I dag visade vågen att jag gått ned 2,5 kilo! Känns jätte bra. Ska nu fortsätta nästa vecka också med denna diet sen ska jag sakta men säkert gå över till vanlig mat med mycket mindre portioner. Jag hör egentligen till de personer som inte tror på sådana här dieter, men jag kände att jag behövde få en spark i rätt riktining för att komma i gång.Vill inte vara så stor som jag nu är och det är inte för att jag tycker att det är fult utanför att jag helt enkelt inte trivs med det. Det svåra blir nu att komma i gång med motionen också men jag har inga höga krav utan mitt mål är minst en halvtimmes effektiv promenad/dag så det ska jag klara av.
nej nu ska jag börja plugga. har tappat stinget lite när det gäller skolan men det är väl bara att kämpa på!
Ha en bra dag
Kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tycker att du är fin som du är,dessutom är du världens bästa svärdotter,,kram

2009-05-15 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0