Bio och bullbak

I dag har jag och Oscar haft en jätte bra eftermiddag. Han har ritat så fina teckningar på förskolan, som jag givetvis har satt upp i köket, ja även Matildas sitter uppe. Oscar hade varit på bio med alla mulle barnen från förskolan i dag. De hade fått åka buss dit och hem. Han hade tyckt att det var så spännande. 
När vi kom hem i dag så bakade vi saffrans bullar med vit choklad i, mums:). Oscar skar och jag kavlade degen. Han har också lyssnat väldigt bra i dag och ja jag är stolt över honom.
Tjing


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad gott det låter! Spännande kombination - har jag aldrig testat - är det smarrigt? :)



Kram C

2009-11-24 @ 20:18:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Vad skönt att ni hade en bra dag! Kul med bak!

2009-11-24 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0