Ensam

Är just nu helt själv hemma. det var inte i går vill jag lova. Barnen är hos mamma då de ska sova där i natt. Daniel har åkt till stan eftersom han ska på After work med sin aktieklubb. Själv ska jag ha en lugn hemma kväll. Svärmor kommer om en stund för i morgon åker hon och jag till Ullared och shoppar:)

Daniel får hjälp av sin pappa i morgon att sätta upp lite grejer i badrummet. Det är nämligen färdig kaklat nu äntligen:) Bilder kommer lite längre fram.

Annars har jag varit på praktiken hela dagen och vaccinerat några ca 10 st så nu är jag på gång:)
Ha en bra fredag kväll
Tjing

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt, hoppas att veckan gått bra och att du får en lugn och skön kväll för dig själv :)



Natti natti :)



Kram Carro

2009-11-06 @ 22:23:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Gu, vad skönt! Hoppas att du hittar massa fynd i Ulared också! Saknar dig

2009-11-06 @ 23:24:48
Postat av: svärmor

Tack för en trvlig dag,riktigt roligt trots otroligt mycket folk....kram

2009-11-07 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0