God morgon

Nu är det lödag morgon. Har precis druckit en mugg kaffe tagit 2 ost mackor och ett glas Berocca (brus).
Daniel ska följa med Oscar på bandyskola nu. Hoppas det går bra för honom.
Amanda ligger i sängen bakom mig och myser lite så här på morgonen. Matilda den lilla busen springer omkring och stnger alla dörrar. Hon hade 37,7 i dag när hon vaknade men har en otäck hosta så det blir inget Liseberg i dag det får bli en annan helg. Kanske är det någon som vill åka med oss? Hör av er i såfall...

Istället ska vi baka lussekatter under dagen och bara ta det lugnt. Jag ska även upp till kyrkogården och tända ett ljus på min älskade mormors grav. Ska kika lite på nätet och se om det är någon gudstjänst här i sventorp
i morgon i såfall ska jag försöka gå på den. Första advent i kyrkan brukar vara så fint eller vad säger ni?
Tjing så länge och ha en bra dag
Kram





Kommentarer
Postat av: monica

skönt att mathilda inte har ngn feber längre! Går oscar på bandyskola, skoj!! Idag ska vi iväg på dop. Ska bli skoja att klä upp sig lite!

2009-11-28 @ 11:27:59
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

1:a advent är jättefint! Så stämningsfullt!



Hoppas att ni får en mysig helg och att ni mår bra allihopa nästa vecka - bort med feber och annat! :)



Kramisar Carro

2009-11-28 @ 13:10:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Oh, hoppas att hon blir av med sin hosta snarast! Och jag tycker också att 1:a advent är helmysigt! Hoppas att du gick på mässan! Kram

2009-11-29 @ 05:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0