Kö till jourcentralen!

Sitter just nu i telefon kö till rådgivningen. Matilda hade prickar på hela tungan i fredags och ont i den. Prickarna är borta men hon kan knappt svälja och har bara druckit vatten sen i fredags. Hon ligger på 37,8 i temp när hon vaknar ingen direkt feber men ändå. Hon är också tröttare och väldigt gnällig vilket inte är likt henne, så nu vill jag höra mig för lite.

Går dagen var tung. Var i farmors lägenhet och packade lite saker. Jag fick en hel matservis som jag nu har gjort plats för i våra köksskåp. Pappa och jag blev osams det sista så det slutade med att jag bara gick. Känner att jag inte orkar bråka.

På eftermiddagen kom Henrik och Sofie på lite kaffe. Jag gjorde en äpplepaj med vaniljsås till. Sen på kvällen kom grannen över och tog några öl i hop med Daniel. Barnen somnade vi halv nio.
Så jag kunde också sitta och snacka lite skit..
Hur var er lördag då??
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Har din farmor gått bort? :( Beklagar :(

Alltid lika jobbigt att misat någon, oavsett ålder!



Stor kram

2009-11-02 @ 20:35:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0