Mera sjukdom

I morse tyckte jag att Matilda kändes varm. Tog en temp och jag hon hade 38,2 och Oscar hade 37,9 när han vaknade. Så nu ska jag ha båda mina små liv hemma i dag. de är ganska pigga och de ser inte särskilt påverkade ut så det känns ju ändå bra. De har ätit 2 tallrikar var med tomtegröt till frukost för det älskar de.

Mellan varven av lek i dag så ska jag försöka färdig ställa powerpionten till föreläsningen, skriva färdigt min omvårdnadsplan samt mitt utvecklings arbete.
Vad ska ni göra i dag?

Efter lunch kommer också vvs killen så sen är badrummet nästab klart! Lovar att lägga ut bilder senare..
Tommy var här i går så nu är det spottar i taket och elen fixad. Daniel fick upp Dusch kabinen i förrgår så till helgen räknar vi med att inviga bubbelbadet och duschhörnan, längtar verkligen..

Vi hörs snart igen
tjing så länge

Kommentarer
Postat av: monica

Är båda barnen hemma o sjuka? usch! Hoppas de snart blir bättre. Alicia har (taiträ) inte varit sjuk på ett tag nu... Däremot sover hon så dåligt på nättern. Hur sover mathilda?

Det ska bli himla skönt att flytta samtidigt som jag tror vi kommer sakna igelstorp oxå.

2009-11-11 @ 16:07:44
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0