Min dag

I dag har jag vaccinerat skolbarn igen. Dock var vi färdiga tidigt i dag och eftersom jag visste att barnen hade det bra med farmoe och Linn så tog jag en runda alldeles för mig själv på stan.

inhandlade följande

Julklapp till Linn
En ladtop och en spelande blomdocka till Matilda.
Mat
samt Omega 3 tabletter till Oscar och mig.

Sen åkte jag hem och vi har haft en superbra eftermiddag barnen och jag. Oscar och Matilda har lekt hela eftermiddagen tillsammans och varit jättegulliga mot varandra. Nu har jag precis lagt de små gullebarnen och ska bänka mig med lite tända ljus och julmusik för att slå in advents paket.
kram på er  


Kommentarer
Postat av: Annika

ja den lilla tiden du tog för dig själv är inte tillräcklig..tack för en mysig kväll igår när vi firade oscar..kram

2009-11-30 @ 19:43:10
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Ja, lite hemliga saker måste man nog få ha? :) Fast mestadels brukar jag inte bry mig så mycket om att hålla saker hemligt, jag är en rätt öppen person :) Hur mår du?! :) Kramis

2009-11-30 @ 19:51:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vet inte varför - men det brukar inte ligga i karlars gener att pyssla och dona? ;)

Kram

2009-11-30 @ 20:20:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: zara

Svar på din kommentar i min blogg:

Du e ju inte klok! Att du orkar! Skulle jag aldrig få för mig ;)

Men barnen dina kommer att älska dig för det!

Du e duktig!

2009-11-30 @ 22:44:58
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0