Oro

Ja nu sitter jag här och är lite orolig. Daniels hand svullnade upp i dag så han åkte till vårdcentralen som slussade vidare honom till sjukhuset. Han ringde strax före kl fem och sa att han fick åka till sjukhuset sen har jag inte hört något. Hoppas det går bra. Misstänker att det är en infektion och att de kanske får skära upp och spola rent ordentligt. Jag hoppas han hör av sig snart..

Matilda mår bättre och har ätit bra i dag och i kväll så i morgon får hon gå till förskolan igen, sen hoppas jag bara att hon inte blir lös i magen av Kåvepeninet.
Själv är jag små förkyld, har precis tagit 2 alvedon och dricker te med honung.
Oscar verkar må bra än så länge (peppar peppar).

Annars var det min första dag på nya praktiken i dag. Min handledare verkar jätte bra så jag tror jag kommer få en bra praktik period. Hon har dock lovat att jag ska ha en föreläsning om stress för årskurs 7 nästa fredag så då ska jag föreläsa om stress, symtom och hur man kan hantera det! Spännande va? Jag känner redan darr i benen inför att stå och prata framför alla, men jag får väl göra så gott jag kan:).
Barnen på skolan där jag är verkar väldigt öppna och jag trivs redan med dem.. Dock är det en ganska stimmig miljö så lite huvudvärk nu i början lär jag väl få..

Stegräknaren står nu på 7100 steg och någon promenad blir det inte i dag eftersom Daniel inte är hemma och jag inte kan lämna barnen själva. Får väl se vad den visar i morgon!

Nej nu ska jag försöka varva ned lite och vänta på att Daniel hör av sig..
Ha en bra måndag kväll
tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Herre jösses! det händer då något hela tiden. Jag hoppas att Daniel är ok! Skönt att höra att Matilda mår lite bättre iallafall. Och du kommer göra jätte bra ifrån dig på undervisningen du ska ha... men visst är det nervöst. Gud va duktigt du är att gå så mycket. Själv kommer jag bara upp i ca 3000 per dag... Kram

2009-11-02 @ 20:03:11
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad jobbigt, jag hoppas att du snart hör av honom! Jag har lite bloggar att läsa ikapp, så jag läser framifrån och baklänges ;)



Vad skönt att höra att du hade en bra första dag idag i alla fall! :)



Hoppas att det fortsätter så och att du kommer att få en massa erfarenhet och så :)



Kram Carro

2009-11-02 @ 20:26:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: monica

Hur har det gått för daniel?? Skönt o höra att matilda är bättre och att du tror du kommer trivas på praktiken!!

2009-11-03 @ 18:55:16
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0