Sjuk

I natt vaknade Oscar med 39,7 i feber och en riktigt otäck (djup) hosta. Han blev jätte ledsen eftersom han skulle gått på kalas hos sin kompis Lowe i dag. Lowes mamma lovade att vi kunde komma dit när Oscar blivit frisk och ha lite eget myspys vilket gjorde Oscar lite gladare. Han är verkligen jättehes, febrig och hostig, hoppas att det inte är baconfebern bara. Just nu ligger han och Matilda framför tv:n efter att ha fått varsin glass.


 I går bar det av till Ullared kl 05:00 på morgonen. När vi kom fram kl 08 var det kö för att komma in. Fast det gick fort 5-10 min tog det innen vi kom in. Sen var det hysteriskt. Massor av folk har aldrig varit med något liknande. Hittade vad jag skulle plus lite till. Jag tog det med ro och skämtade glatt med många om trängseln så det var riktigt trevligt. När vi lämnat allt i bilen bjöd svärmor på en behövlig lunch innan hemfärden.
Vi hamnade bakom en bonde som körde svingödsel så gissa om det luktade. Jag skrattade så tårarna rann åt det (förmodligen av trötthet). När jag kom hem bytte jag bil och hämtade barnen som sovit hos mormor! Tack mamma för att du passade dem. De hade haft det jätte bra.

Badrummet är på g och så här ser det ut nu



daniel håller just nu på att skruva i hop möblerna.



Badkaret är inne ska bara moteras färdigt.



Min dusch hörna börjar också att ta sig!

Ha en bra dag
tjing

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh gud vilket mysigt badrum! Underbar dusch och bad! :) Där kommer du att ha många härliga stunder med en bra bok (ja, kanske inte i duschen... haha).



Hoppas att O är bättre imorgon!



Kramar Carro

2009-11-08 @ 18:51:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Terése

Vad fint det blir! Badrummet alltså.

Stackars lille oscar som är sjuk - nä, hoppas inte det är svinet.

Tack för dina tankar om köket! Det är svårt att ta beslut ibland, man vill ju att det ska bli så bra som möjligt.

Såg att du är med på schemat i januari. Ja, då börjar ju igen, va?

Kram

2009-11-08 @ 22:17:08
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Zandra Donarum

Vad roligt att se lite i från badrummet. Kommer att bli hur trevligt som helst när allt är färdigt. Hoppas att Oscar känner sig bättre snart. Kram

2009-11-09 @ 01:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0