Sjuka (är vi annat?)

Daniel har feber och Matilda har 38,3 nu i kväll. i morgon skulle vi dragit till skåne då daniels syster döper sina tvillingar på söndag. Som det ser ut nu blir det bara Oscar och jag som åker. Har pratat med syrran och jag får låna deras bäbara dvd så Oscar har något att göra i bilen det lär ju ta en stund att köra.

Hoppas bara att Matilda inte blir sämre för då vet jag inte om jag vill åka ifrån henne heller. Oscar har pratat om sin faster Zara hela veckan och ser verkligen fram att åka dit. Hur man än gör har man ändan bak eller vad är det man säger? Jag har också sett fram emot att åka dit det är ju inte så ofta vi ses så det ska bli jätte kul.
nej nu ska jag krypa ned i sängen och håll alla tummarna för att matilda inte har feber i morgon:)
Sov gott allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh är ni sjuka hela högen snart? :( Jag hoppas att ni kryar på er! Det känns som att alla är till och från sjuka hela tiden nu för tiden? Det måste vara hösten? :)



Krya på er!!!

Kramar en annan sjukling

2009-11-21 @ 14:44:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0