Vaccinerade

i dag fick Oscar och Matilda sin vaccination mot svininfluensan. Det gick jätte bra och jag har tur eftersom ingen av dem är spruträdda. Jag åkte själv med barnen för att vaccinera dam på bvc. Oscar fick sprutan först och medans han fick sin tittade Matilda på. Sen var det Matildas tur. Hon tittade när de stack och sa aj sen kom det en tår men sen började hon leka med dockan direkt. Nu får vi se om de får feber eller inte.

Seminariet gick som jag hade i dag gick bra det var många svåra saker vi diskuterade, saker som man som sköterska stöter på titt som tätt. Det är skönt att kunna lufta och boööar tankar på seminarium faktiskt.

I dag är det julfest på jobbet med knytkalas. Jag valde att stanna hemma eftersom barnen fick sprutan i dag. Sen hade jag i ärlighetens namn inte lust, ork att gå. Känner att det varit väldigt mycket det sista, kanske hade det varit bra att gå och komma bort lite men jag orkade helt enkelt inte vara social i kväll. Jag vet att de får en härlig kväll alla mina underbara arbetskompisar:).

I morgon ska vi ha möte med Oscars fröknar. Ska bli spännande.
Nej nu ska jag slappa lite och försöka rycka upp mig en aning..
ha en bra kväll och sussa gott i natt.
kram

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Synd att du inte kom - men det kommer fler gånger! :) Du får kika på lite foton sen istället! :)



Tycker att du ska gå med på Facebook - vi har en privat grupp där inne för bara oss på 46:an där vi lägger upp lite foton från fester och sånt :)



Kramis!!

2009-11-27 @ 01:05:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0