Vaccinering

Så i dag har vi varit på en annan skola och vaccinerat hela dagen.. Dock har inte jag vaccinerat i dag utan mer varit den som hjälpt till runt omkring. Vi hade också hjälp utav 2 st damer från röda korset. Fantastiska tanter:)

Vi hade ju också några elever som var väldigt rädda för att ta sprutan så i dag har jag verkligen fått pröva på Guided Imagery. Kändes riktigt bra faktiskt. Speciellt en elev som hade full komlig panik men som gick därifrån med ett litet leende efter att ha haft Guided med mig då kändes det riktigt bra inombords inte bara för eleven och mig utan även för mamman och min handledare! mitt bedömningen gick jätte bra så nu kan jag slappna av lite..

Efter min praktik i dag var vi nere och fixade pass till barnen och mig. de var så duktiga fast att vi fick vänta en ganska bra stund innan det blev vår tur! matilda är inte helt pigg har 37,7 i temp och är trött så hon blir hemma ett par dagar till. Hoppas verkligen det släpper snart.
Sov gott allihop
tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej, Vad duktig du är!



Peter fick sprayet som har levande bakterier i, och det har gått jätte bra, inga problem alls där. (Barn över 3 får det) Medans bar 6 månader till 3 år får sprutan. Jag tror att Sara inte hade några problem alls, men hon är ju lite förkylld nu, men jag tror inte det har någon koppling. kram

2009-11-18 @ 02:50:57
Postat av: Terése

Är du på någon skola nu och praktiserar?

Hämtat pass, ska ni åka iväg?



Ha det bra!

Kramar

2009-11-18 @ 08:15:41
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt!! high five :)



Ska ni åka nånstans?



Kram kram!

2009-11-18 @ 17:50:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0