Vernissage

Vernissage Stig Seipel



Stig Seipel har tidigare ställt ut på Ateljé Blocking och då gjort stor succé. Därför inbjöds han att ställa ut under Tibro Konstföreningens jubileumsår. Tibro Konstförening firar 2009 60-årsjubileum.
Utställningen pågår 15/11-29/11

Daniel fick en inbjudan till att gå på detta. Han har tidigar arbetat med Stig och blevglatt överraskad av inbjudan så just nu är Oscar och Daniel där för att titta och jag hemma och myser med lill tjejen.

Vad gör ni denna söndag?
Tjing

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch, det visste jag inte :(

Men du ska veta att du är vacker vännen, precis som du är. Jag vet att man aldrig får ett "rätt" sätt att se sig själv, men jag hoppas att det är fler än jag som säger till dig att du är jättefin och att du duger precis som du är - det är ju ändå insidan som räknas på slutet, eller hur? ;)

Stor kram!

2009-11-15 @ 14:21:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: monica

Idag har vi försökt fixa lite grejer inför visningen på onsdag... hade tänkt måla taket men det finns ingen roller hemma (trodde anders fixat det) och skulle silikonat men det fanns inget silikon heller... Tyoiskt män.. Snart ska vi åka iväg o kolla på handboll!

2009-11-15 @ 15:04:51
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ska sätta upp lite lappar och se om det finns något intresse - det får bli amatörfoton (jag är ju ingen riktig fotograf även om det är ett stort intresse och jag har bra utrustning) men man kan få till riktigt fina kort och det är ju så dyrt att gå till fotografer för flera tusen. Det räcker ju med ett par hundralappar tycker jag! :)



Kramis

2009-11-16 @ 18:38:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0