Allt och inget

Ja i dag har jag gjort allt och inget, Så mycket med förbättrings arbetet blev det inte men jag har i alla fall läst lite om det. Får ta mer tag i det nästa vecka. Har däremot fått i väg påminnelse brevet om våran undersökning som vi gör i D uppsatsen och det tog 3 timmar innan jag fick ordning på allt.
Har även budat lite på tradera, så får vi se om det går vägen.

Tvättar gör jag och har faktiskt plockat i ordning i barnens garderob som såg ut som om det varit en storm i.
Ska snart hämta barnen och i kväll ska vi ha en riktig myskväll med film och godis till de små för min del blir det lite popcorn. Ska bli så skönt att få ligga och mysa i soffan med dem. Känns som vi inte hunnit det  på länge..
Kanske tar vi en tripp in till stan för att titta på vinter kläder till barnen lite mössor, vantar och jacka+byxor till Oscar.
Hoppas ni haft en bra fredag,
Tjing och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0