Arga inlägg

Fick ett argt inlägg som jag tänker besvara.

Ja Daniel grejar lite men inte gör han saker som gör att han måste böja sina fingrar! Då jag är utbilad i vården har jag fler gånger än en sagt till honom vad det kan innebära om han böjer dem. Stolarna skruvade vi i hop tillsammans. Visst har vi kvar de gamla stolarna och visst har vi en extra toa och dusch men nu är det faktiskt så att sen Daniel skadade sin hand har han inte grejat något med det nya badrummet, bara stått bredvid och pratat med snickaren och vvs.aren, för vi har ju lejt bort arbetet...

Sen är han vuxen och får ta sitt eget ansvar själv har jag som sagt informerat honom om hur det kan gå men det är hans hand som är skadad och också han som känner av vad han kan och inte kan göra!!

Sen fick jag ju lite glada inlägg också!
Visst får ni komma och kika när badrummet är klart och jag ja det är nästan så att det får bli skumpa:)

Hoppas ni haft en bra dag  Själv ska jag nu dyka in i mina skoluppgifter..
kram

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Mallan

Oj, vad fel det blev! Ville bara Daniels bästa men ska aldrig mer lägga mig i.

2009-10-18 @ 19:57:58
Postat av: zara

tror allvarligt talat inte att Mallan menade ngt illa.

Utan tvärtom. Hon är rädd om oss alla.. Tror ni vet hur mkt dom bryr sig om oss.. Men det är farligt när man får saker i skrift, det kan lätt misstolkas när man inte ser eller hör tongång..



Vilket fall så längtar jag till jag ska bubbla i poolen med ett glas kallt vitt vin i handen :)



Kram

2009-10-18 @ 22:33:40
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: zara

Tror inte att det var menat ngt illa med Mallans inlägg..

Hon bryr sig och tycker han ska ta det lugnt bara vilket vi alla inom familjen vet att han har svårt att göra :).Nog Ingen kritik riktat mot dig eller Daniel.. Hon bryr sig om oss alla, och det tror jag ni vet..



Jag längtar i alla fall till jag ska bubbla där med ett glas kallt vitt :)

2009-10-18 @ 22:44:40
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: zara

Herregud vad inlägg :) Det första syntes inte först, så jag skrev ett till..

Men som bloggerska gillar man ju kommentarer! Hi Hi

2009-10-18 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0