Bra dag

I dag har jag haft en bra dag. Praktiken var verkligen rolig nu när jag fick börja ta egna patienter. Mitt bedömningen gick också bra, jag och min handledare var överrens på alla 21 punkterna så det kändes skönt.

I dag fick jag åka med Monica till jobbet då hon jobbade samma tid som jag. Kul att ha någon att tjata med på vägen..
hämtade barnen vid halv fem och sen gick vi hem för att ta upp all potatis ur landet (eller ja det gjorde Daniel och Oscar). Lagade sen stekt rödspätta med potatis och citron/dill sås till som blev jätte gott.

Oscar och matilda hade som vanligt ritat tecknar på dagis får med mig några varje dag hem så gissa om jag får byta ofta då jag sätter upp alla på kylskåpet.

Efter maten så åkte jag i väg på ett medelpass på friskis och svettis vilket kändes kanon skönt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen umgås med gubben lite!!!
Hoppas ni haft en bra dag,,
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att bedömningen gick bra!!! Kram mamma

2009-10-13 @ 22:33:44
Postat av: Zandra Donarum

Vad bra att du trivs på praktiken och att din bedömning gick bra! Du är verkligen duktig! Och jag är glad att höra att det går lite lättare för dig. Kram

2009-10-14 @ 02:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0