Fredag

Så var det fredag igen. Veckorna går verkligen fort. I dag har jag knappt hunnit med att andas (skämt å sido självklart har jag det) . Höll på med skolarbetet hela förmiddagen, sen kom mamma till lunch. Efter lunchen hjälpte hon mig med skolarbetet och sen hämtade vi barnen på dagis. På hem vägen kom två kompisar till oscar och Matilda. De följde med in och fikade och lekte. Sen gick Matilda med hem till sin kompis och Oscar var ute och cyklade, Amanda var hos sin kompis. Själv var jag ute och höll koll på Oscar och kompisar när de cyklade. Efter ett tag kom matilda ut och gallskrek, hon hade klämt sin tumme. Samtidigt kom Amanda och vill ha hjälp med sin cykel. Efter att ha tröstat matilda och hjälpt Amanda gick jag in och tog tag i berget med tvätt som skulle vikas in. precis när jag gjort det kom barnen in och var hungriga så i kväll fick de tomte gröt.. Nu har Amanda sin kompis här och Oscar är med dem lite. Matilda sitter i skrivandets stund i mitt knä och Daniel sover på soffan vilket han gjort sen han kom hem.

Nästa lördag hade jag tänkt att åka till Ullared, mamma ska passa barnen men nu kan nog inte Daniel så vi får se kanske är det någon annan som vill åka med?

käner mig faktiskt lite trött, ska försöka hinna med en promenad när de små barnen lagt sig..
Ha en bra kväll.
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Hoppas att du fick din promenad. Är Daniel sjuk? det händer en hel del hemma hos dig också! Full rulle för dig.

2009-10-31 @ 03:35:35
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har just varit i Ullared, annars hade jag lugnt hakat på! Hoppas att du haft en skön helg och att du inte är för nervös inför måndag, det kommer att gå jättebra!

Kram Carro

2009-10-31 @ 23:35:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0