Härlig eftermiddag

I går hämtade jag barnen kl tre. Vi tog en cykeltur bort till lekplatsen i andra änden i byn där vi lekte (till och med jag åkte rutsch kana och trampade runt på cyklarna). Vi hade verkligen roligt. Vid kvart över fyra kom vi hem och här fortsatte leken i form av kurragömma en stund. Sen grävde Oscar i landet och Matilda var i sandlådan, jag plockade upp alla röttna äpplen och plommon och Daniel sågade ved. Vädret var kyligt men helt fantastiskt.
Sen blev det blomkålsgratäng till middag med äpplepaj och grädde till efterrätt.
Kan man ha en härligare eftermiddag?

I dag ska vi in till stan nu på förmiddagen och inhandla lite kläder till barnen innan Oscar ska på ridlekis.
Vad ska ni göra i dag?
Ha en bra dag
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Låter som ni hade en underbar dag!!

Idag står det barnkalas på vårt schema. 20 barn i en gymnastiksal - "hela havet stormar", stafett, tårta, lek, godis i två timmar!! Ha en bra helg! Kram. Terése

2009-10-03 @ 10:10:30
Postat av: monica

Jag jobbar idag, 7-15 inne på 46:an. Det skulle tydligen va fullt upp här men jag tycker det är ganska så lugnt... Väl hemma får vi nog åka och handla mat och sen ha en myskväll hemma!

2009-10-03 @ 10:39:07
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0