Höstfest

I dag var det höst fest på dagis. Direkt efter jibbet/praktiken åkte jag hem och gjorde i ordning lite fika att ta med till höst festen och sen gick vi till dagis för att hämta barnen och vara med på höst fest. det blev lite grillad korv och en tips promenad. Riktigt trevligt. Barnen tyckte det var jätte spännande:)
Kul att träffa andra föräldrar och tjata lite fast det blåste väldigt kallt.

Annars är det full rulle på praktiken och mitt huvud är helt fullt eller tomt beroende på hur man ser det. Dock är det kul och hade vi inte haft uppgifterna som måste göras hade det varit riktigt trevligt men nu börjar jag känna lite panik inför uppgifterna..

Hur har er dag varit då?
Jag hoppas den varit bra.
Tjing så länge
kram

Kommentarer
Postat av: monica

jag hade gärna varit med på höstfeste och lärt känna lite föräldrar och träffat er. Synd att bilen krånglade och att jag var inne i stan.. Annars har dagen varit ok. Hur var det inne på 47/48:an idag då?

2009-10-07 @ 21:18:42
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0