Lördag kväll

Ja nu har snart lördags kvällen gått. I dag red Oscar helt själv på en stor fjording hela ridlektionen. Jag fick stå i mitten hos ridfröken och titta på och han klarade det galant. Han travade och styrde hästen igenom banan som om gjort som om han aldrig gjort annat. Gissa om jag var stolt..

Efter ridlekis kom svärmor med familj och vi åt en god middag med fruktsallad+ keso till efterrätt. Sen blev det spelet tjuv och polis samt råttfällan kort sagt har vi haft en toppen kväll. Nu ska vi snart lägga barnen och sen ska Daniel och jag umgås själva lite.

i morgon ska jag till kyrkan på eftermiddagen så Daniel följer med Oscar till simningen medans Matilda får vara hos mormor en stund.

Vann just den här på tradera!

on the peak Vinter / skid jacka  stl XL

Nu hoppas jag bara att den passar.

Ha en bra kväll
Tjing

Kommentarer
Postat av: annika

Grattis till jackan snygg är den..Tack för en jätte trevlig efter middag o kväll ,o mycket god mat..kram

2009-10-03 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0