Ni har väl ställt tillbaka klockan?

Söndag morgon och i natt skulle klockan ställas tillbaka en timme. Själv gjorde jag det i morse.
Minns en gång när jag var liten och syrran och jag var hos pappa den söndagen som klockan skulle ställas om. Vi missade söndagsskolan för pappa hade råkat ställa om klockan åt fel håll.. I dag skarattar jag åt minnet men jag kommer ihåg hur ledsen jag blev över att missa söndagsskolan. Så jag hoppsa ni alla har ställt tillbaka och inte fram klockan.

Vi hade en riktigt mysig kväll. Grann barnen var här och åt fattiga riddare och sen blev det lite mys med varsin liten popcorn skål framför en ny film. en lyckad kväll.

I dag på morgonen har barnen och jag dammsugit, vilket behövdes efter att de ätiti popcorn:)
Håller även på att tvätta alla lakan, kuddar och täcken och om en liten stund kommer en kompis till Oscar.
Daniel har jag nyss väckt men han var inte hemma förrän strax efter ett heller så han behövde nog sova lite..

Ha en bra söndag ellihop.
tjing så länge,

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en skön söndag! :) Hade hoppats på lite finare väder, men icke :)



Själv är jag fortfarande snorig. Typiskt....



Kram!!

2009-10-25 @ 09:21:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0