Njurscint

I morgon ska Matilda in och göra en njurscint. Efter mycket funderarnde och tänkande från min sida så ska Daniel följa med henne till sjukhuset. Att jag funderat över det bror inte på att jag inte tror att han klarar det utan min egen känsla och orolig het som mamma. De ska till dagvården (där jag nu gör min praktik) så jag har talat om för hon som ska ha henne i morgon att pappa är med och att de ska vara extra snälla mot min lilla tjej. Jag sätter på Emla salva ( en bedövningssalva) hemma i morgon ungefär en timme innan de ska vara där så behöver de inte åka så tidigt. Sen hoppas jag att Daniel inte tycker det är för otäckt när de sätter sticker henne så han skrämmer henne. Jag vet att de som jobbar där är väldigt skickliga på att sätta nål men som mamma blir man allt lite pirrig när ens barn ska göra en undersökning eller ta prover.

Själv ska jag försöka komma igång med uppgifterna som jag ligger väldigt mycket efter med.
Tjing så länge..


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra! Vi hoppas att Daniel sköter sig riktigt bra! Du ska se att det blir bra.

2009-10-15 @ 15:59:54
Postat av: Zara

Känner igen det där :)

orolighet och lite kontroll. i alla fall för min del.

Kram

2009-10-15 @ 22:51:51
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0