Oj oj oj

Vikja missförstånd det blir när man skriver. Förstår givetvis att den arga kommentaren som jag besvarade inte var illa menad. Jag vet att hon som skrev verkligen bryr sig om Daniel och menade väl. Jag menade heller inget illa med mitt svar utan bara att jag anser att Daniel får ta det ansvaret själv när det gäller hans hand. Jag påminner honom dagligen att inte röra sina fingrar så lite tjatar jag på honom ändå. Ja så tokigt det kan bli.
Hoppas nu att missförstånden är utredda..

Annars har dagen varit väldigt givande. Trivs riktigt bra på praktiken faktiskt..
nej nu ska jag hjälpa barnen in i duschen
Tjing så länge
Kram


Kommentarer
Postat av: Zara

Allt kan missförstås i skrift!

Hoppas han snart blir ok så ni kan fortsätta! Vet hur mkt man vill ha det färdigt. Har ju levt i renovering ett ex antal år:) kram

2009-10-19 @ 22:13:13
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster Mallan

Missförstånden är utredda! Ha det bra tills vi ses på dopet i Färlöv. Kram

2009-10-20 @ 09:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0