På väg att bli sjuk?

Oscar klagar lite över ont i halsen. Är han på väg att bli sjuk? Hoppas inte det. Det kändes dock lite bättre sa han efter en kopp te med mjölk och honung. Matilda är lite snuvig men ingen feber och pigg, som sagt så hoppas jag de håller sig friska...

Daniel lagade en underbar potatisgratäng i går och det som blev över åt vi till middag i dag. Han är duktig på att laga mat synd bara att det inte blir så ofta. Nu har han pracis åkt i väg för att skriva matte prov och jag håller alla tummarna, dessutom fick han en lyckospark av oss var innan han åkte..

Annars har jag haft en toppen bra dag faktiskt. Har varit med om mycket nytt på praktiken så det känns kul. I morgon är det dags för slutbedömning men jag är faktiskt inte nervös. Har redan varit på dagvården  i 5 veckor det är inte sant vad fort det går..

En annan glad sak som hände i dag var mitt lönebesked som kom. Då våran löneförhandling blev klar senare så får vi den retroaktivt nu från och med april och det gjorde några kronor.. Så jag behöver inte ha dåligt samvete över min shopping runda i går!

Har varit dålig på att ladda upp bilder det sista. ska försöka bättra mig lite senare i veckan..
Hoppas ni alla haft en bra dag
Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att de slipper att bli sjuka, de små :(



Jag är på bättringsvägen i alla fall, fortfarande trött i kroppen och grön i näsan, men inte lika utslagen som tidigare :)



Försökte mig på en promenix i sakta mak förut idag men blev klibbig... man måste ju ändå komma ut lite och få frisk luft :D



Hoppas att du får en jättebra vecka på praktiken!



Kraaaaam från mig

2009-10-26 @ 19:55:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: monica

Har det redan gått 5veckor?? helt sjuk ju! Hoppas inte barna blir sjuka, tycker alicia har varit snorig typ sen ända sen hon börja dagis.. Elle ja förskola som det heter.. Visst var det gött med lite retrolön!! Sweet! En promenad i veckan kanske, på kvällen??

2009-10-26 @ 20:11:30
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sv: Näe, det är jättesvårt. Jag ska prata med min läkare och smittläkarna på jobbet och höra vad de säger...

När kommer du och jobbar nästa gång? :)

Kram på dig!

2009-10-26 @ 21:30:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0