Shopping


High boot
( Bild tagen från www.dinsko.se)


Dessa stövlar har jag precis inhandlat åt mig själv. sen blev det även svart jacka från cassels, ett vitt linne & 2st  ansiktsmasker. Så i dag har jag sannerligen unnat mig...Det var riktigt skönt att få en timme och strosa runt i affären utan att behöva bekymmra mig för vart barnen tog vägen eller att de ska riva ned något. Så nu känner jag mig på topp igen.

Daniel ligger på soffan och sover, Oscar leker med Gabriel och Matilda ser på tv. själv ska jag snart göra lite lunch
Kram  

Kommentarer
Postat av: monica

vart var barnen medan du shoppade?? hemma med daniel? Snygga stövlar, älskar stövlar, har flera par men använder nästan bara ett par.. du, vi är ju lite sjuka här hemma så fikan får nog ställas in...

2009-10-25 @ 13:00:11
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt! Man behöver lite egentid emellanåt och skämma bort sig själv lite :)



Jag brukar ha "hemma-SPA" någon kväll då och då - fila fötter, lägga ansiktsmask, fixa händerna och allt sånt där. Det är skönt :)



Mår du bra annars?

Jag är precis som Monica, sjuk. Fortfarande :)



Kram på dig!

2009-10-25 @ 13:26:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack så mycket! Ja, jag tyckte att det var höstiga träd utanför fönstret :) Måste passa på att ta fram kameran bara.... eller vad säger jag... min kamera är ju alltid framme :)

Hur mår du idag?

Kram Carro

2009-10-25 @ 20:12:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

SV: Ja, hemmaSPA är underskattat :) Man tar sig sällan tiden även om det är otroligt skönt när man väl gör det. Fotbad, skrubba kroppen, ansiktsmasker, pedikyr, manikyr och kanske lite inpackning i håret och VOÍLA så är man en ny människa :D

Ta hand om dig också, vi ses kanske senare i veckan, då SKA jag vara frisk! :)

Kram Carro

2009-10-25 @ 20:24:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0