Slutbedömning

Hade slutbedömning i dag. Gick jätte bra faktiskt så nu är alla papprena iväg skickade till skolan och dags för mig att börja förbereda mig på att vara sköterska i skolans värld. Jag ser framemot det är faktiskt lite nyfiken på hur det är att vara skolsköterska..

Annars har dagen rullat på. har bakat dumle kakor som jag tänkte bjuda alla på i morgon då det i princip är min sista dag på praktiken. Hoppas de blir omtyckta. Sen har vi i dag ätit tomte gröt till kvällsmat. Barnen verkligen älskar det..

På posten kom korten i dag som barna tagit på dagis! De blev verkligen jätte bra. Det var extra roligt att man kunde välja att få några svart vita, jag älskar svart vita kort..
i kväll ska jag fila lite på mina skoluppgofter när barnen lagt sig..
Vad ska ni göra en tisdagkväll som denna?
Tjing

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

GRATTIS vad skoj!! :)



Och nästa praktik blir säkert jättespännande! =) Kan tänka mig att det är mycket för sköterskorna nu med dagens ideal och allting, jag höll sköterskan sysselsatt när jag gick på gymnasiet i alla fall :)



Dumlekakor låter supergott, jag ska bli bjussad på det när jag åker till Sthlm nästa helg, har min kompis lovat, ska bli spännande :) Är de svåra att göra?!



Kram på dig

2009-10-27 @ 20:54:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Terése

Vad kul att bedömningen gick bra! Jag trodde inget annat heller :-)

Kul med ny praktik nu.

Vad ska du göra för kul i Sthlm då? Nyfiken!

Idag har jag varit hos frissan, klippt o slingat. Välbehövt!

Kram

2009-10-27 @ 21:00:48
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: monica

Fick oxå dagiskorten idag!! Blev riktigt bra faktiskt!!

2009-10-27 @ 22:47:38
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sv: Näe, idag var ingen kry dag - jag hoppas att min kortisonspray ska piffa upp bihålorna och slemhinnorna lite :) Håll tummen för att jag är piggelin åtminstone i övermorgon! :)

Vad skoj med praktiken, det kommer nog att gå jättebra tror jag! Om inte annat så ses vi i januari, vilken tur att jag kan hålla lite koll på hur du har det här inne :)

Kram Carro

2009-10-27 @ 22:51:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Grattis! Vad roligt att allt gått bra. Och vi får hoppas att du kommer att trvias lika bra på skolan! Kommer ju att vara lite annorlunda, men det kan ju vara roligt det med!

2009-10-28 @ 02:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0