snurrig dag

I dag har jag mest sprungit runt och inte gjort något vettigt. Pratade en stund med en arbetskompis om en av mina uppgifter i skolan och jag tror det börjar klarna lite i alla fall. Sen var jag och lämnade tillbaka en bok som jag var typ 3 månader sen med:) Efter det var jag och bokade tid för en dag då jag ska gå bredvid diabetesköterskan på barn vilket jag verkligen ser fram emot. Sen bokade jag plats på vandrar hemmet i falun efter som jag ska dit den 10 jan och vara borta nästan hela veckan. Åkte hem och frossade i 3 frallor med ost( vet att det inte är nyttigt men i dag kunde jag inte låta bli) vilket blev min lunch. Fick även hem overallen jag budat hem på tradera till Oscar, den var i kanon skick:)
Nu ska jag in i möte med skolan via nätet där jag ska prata om ett patient fall så önska mig lycka till....,.

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0