Uppdatering och lite annat

För att uppdatera lite. Ingen av barnen har än så länge blivit sjuka (peppar peppar ta i trä). Matilda hade dock ramlat och slagit sig på dagis i dag så hon fick en blåtira på ena kinden. Oscar är just nu med snickaren och tittar när han grejar i badrummet. han älskar när han får vara med och titta hur de gör, det är tur att de snickare som är här verkar tycka att det är lite kul att ha honom med.

Vi har nu fått upp det nya bordet och stolarna. Ska ta kort och lägga upp senare i veckan jag lovar..
I dag var min sista dag på dagvården, kändes lite trist faktiskt, men kanske om jag har lite flyt att jag får gå in dit och hjälpa till när det behövs.
Hade medarbetar samtal med chefen på mitt vanliga arbete i dag och det kändes bra. Jag gillar henne som chef hon är tydlig och rak sånt tycker jag om..
Annars flyter livet på sin gilla gång, ska ut och gå lite i kväll igen fast i dag får jag förhoppningsvis sällskap av Monica..
Ha en bra onsdags kväll
Tjing

Kommentarer
Postat av: monica

förlåt att jag inte orkde följa med.. Vet inte varför min kropp inte ville sova mer än 5h efter natten. Lyckligtvis somnade jag till någon timme nu på kvällen så jag klarar mig inatt!!

2009-10-28 @ 20:34:09
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Anna-Karin

Gör inget. Har full förståelse för att man inte kan sova när man jobbat natt. Hoppas det blir en lugn natt

kram

2009-10-28 @ 20:56:25
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättefint bord tycker jag! Och lampan och allt där till :)



Håller med om chefen, riktigt bra!! :)



Kramis

2009-10-29 @ 12:29:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0