Engelska

så i dag har jag pratat engelska större delen av dagen. Hade en patient som bara kunde det språket så då får man bara prata på.. Har dock gått bra men jag är allt trött efter dessa 2 dagar. Smet en halv timme tidigare i dag och hämtade barnen sen tog vi hela familjen en promenad (Oscar cyklade givetvis) i det fina vädret.. Efter det blev det lite mannagryns gröt och sen gick jag och Daniel på föräldra möte medans mormor passade barnen.
Nu sover de och jag har hunnit träffa min klass kompis via nätet och nu ska jag upp och hjälpa  daniel med lite matte! Hoppas ni haft en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vad roligt att h;ra att du över den, jag menar jag gör det varje dag, men det är skillnad. Det är jobbigt att sedan medicinska engelska på det hela! Wow. Bara att tänka på det gör mig trött. Hoppas att du trivs iallafall. kram

2009-09-30 @ 14:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0