Fikat

Ja i dag kom en gammal barndomskompis över på fika!. Det var riktigt trevligt att sitta och bara snacka om allt och inget. Hon bor ju inte så långt härifrån men det blir ändå inte att vi ses så ofta.. Konstigt nog känns det alltid lättsamt när vi träffas och vi fick oss en del skratt åt en del gammla minnen från barndomen.
Nu hoppas jag att vi får tummen ur och kan träffas lite oftare än typ 1g/år som det varit det sista..

Annars har jag försökt plugga men det känns som att minhjärna skriker `´ Stopp jag är fullmatad`` så i dag har det blivit ytterst lite repetion och mer kollat på våran D-uppsats. Ibland undrar jag om jag någonson kommer att få in allt och lära mig det som krävs för att jag ska bli barnsjuksköterska det öär differentialdiagnoser, vilka virus och bakterier som orsakar vad, provsvar som jag ska kunna tolka och ha en hint om vad det kan vara och tyda på, ja det känns som om jag läser till läkare... Vi får väl se om inte annat får jag väl göra om tentan en gång till.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: linn

hej!

sjklart klarar du det! du har styrkan och viljan till vad du vill. Våga tro på dig själv Anna,för det gör jag! ta ett djupt andetag, belöna dig själv och sen kommer du med förstå vilken klok människa du är! kram

2009-09-03 @ 18:40:56
URL: http://liilliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0