Förberedelser

Ja så håller vi på att förbereda Oscars kalas. Han fyller ju på måndag men barnkalaset kommer gå av stapeln på Söndag. Inför det har jag inhandlat detta kitt från www.kalaslandet.se
.

1 st Spindelmannen duk i plast 137x234 cm
11 st Spindelmannen tallrikar i papp 23 cm
11 st Spindelmannen muggar i papp 26 cl
16 st Spindelmannen servetter 33x33 cm
11st Spindelmannen godispåsar
11 st svarta böjbara sugrör
8 små plastspindlar
1 st serpentin i silver
10 st Tårtljus i silver
10 st silver ballonger
6 st spindelnätsballonger

Hoppas bara att det kommer med posten senast på fredag. Inhandlade även en spindelmannens oblat som jag ska ha till tårtan. Korv har jag inhandlat så nu är det bara korvbröd och saker till tårtan kvar. Nästan alla som Oscar har bjudit kommer vilket är väldigt kul. Ska nu bara sätta mig och göra små fiskar som jag ska häfta fast på ett blått lakan som vi sen hänger upp så barnen får fiska! Jag hoppas på fint väder så kan vi leka kurra gömma ute mellan korven och tårtan. 

Sen på måndag blir det släktkalas. Där blir det nog smörgås och kaffe samt tårta givetvis. 
Presenten till Oscar inhandlades i går ska bara köpa några små saker i dag när jag ska till stan. 
Har även kommit i håg att maila SLA så han kommer med på en bild på måndag..
Det är inte klokt vad grejer det är att ordna med egentligen, men det är han värld min goa kille!

Annars har jag just gått igenom 2 gamla tentor och läst 2 kapitel i boken. Inväntar fortfarande ett mail angående vår enkät. Ska snart ta ett mellanmål och sen vankas det gympa kl 11 i dag.. 
Ja det var nog allt för nu 
Tjing  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0