Gymnastik

I går bar det av till ett bas pass på friskis och svettis. Då jag bara har kört spinning det sista så kände jag att jag behövde variera mig. Passet var bra och det kändes skönt att få röra hela kroppen.. Ska nu bara gå på gympa en månad och sen köra kombinerat spinning och gympa! Kanske får jag bort lite av mitt kärring fläsk :)

I går beställde jag hem grejer till Oscars femårskalas. Det blir ett tema med spindel mannen så jag beställde stora spindelmannen paketet på www.kalaslandet.se . Hoppas det blir bra nu. Tycker alltid det är svårt med barn kalas. Vilka ska man bjuda, vad ska man ha för lekar mm. Denna gången fick Oscar tala om vilka han ville bjuda och så gick vi och delade ut inbjudningskorten då de flesta bor här i området.

Sen blir det korv med bröd och tårta på kalaset. Lite fiskedamm med mera så jag hoppas det ska bli ett kul kalas och att Oscar känner sig glad över det..
Nej nu ska jag sätta på kaffet en gammal kompis kommer över en stund på lite fika sen är det böckerna som gäller igen
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0