Läkar besök

Så fick vi sitta mellan 11:30-14:30 på barnmottagningen. Urin prov lämnades samt, snabbsänka. Snabbsänkan var lite förhöjd och urinodlingen skulle in för odling vilket tar tills på lördag att få svar på. Hon fick Antibiotika som profylax och sen ska hon göra en DMSA- undersökning (njurscint) om ungefär en månad. Stackars min lilla teva. Febern har stigit under dagen så nu är den uppe i 39 grader. Hon var så otroligt duktig hos läkaren. Inga ledsna eller sura miner på hela tiden.

Så nu får jag försöka repetera till tentan i kväll när barnen somnat. det jag inte har lärt mig nu hinner jag inte lära mig till i morgon så det får bli som det blir.

När vi kom hem stod ett paket och väntade utanför dörren. Det var grejerna jag beställt till Oscars kalas vilken tur att det hann komma.

Hoppas er dag varit lite bättre
Tjing 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja min min dag har varit bra. Sköt om er allihopa så ses vi i morgon. Kram

2009-09-10 @ 18:19:17
Postat av: monica

Nämen, usch. HOn behövde inte läggas in iallafall. Har hon reflux? med tanke på att hon har återkommande uvi.

2009-09-10 @ 20:31:49
URL: http://motherto1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0