Tradera

Nu har även jag upptäckt tradera! I dag vann jag en rosa lego overall till Matilda där som jag tror blir suprbra. Har även lagt ut en del kläder till försäljning, känns riktigt kul faktiskt, att jag inte provat det tidigare.
Annars har jag suttit med D-uppsats i dag och på lunchen passade jag på att baka en limpa som jag hoppas ska smaka!
Börjar känna att jag kommer igen lite efter allt som hänt sista tiden. Så ni ska se att jag snart blir mitt vanliga jag igen!
Oscar hade ju ingen feber på hela dagen i går så han är på dagis i dag och så hoppas jag att febern inte återkommer..
Ja så har väl min dag varit..
Hur har er varit?
Tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Det låter som om lite stress har kommit av dina skuldror! Visst jag försår att det är tråkigt att farmor har gått bort, men det är livets gång. Jag tänker allt på dig! Och jag tycker det är jätte kul att du skriver komentarer till mig med! Kram

2009-09-23 @ 15:20:18
Postat av: Zandra Donarum

Det är skönt att höra allt tynger ner dina axlar längre. Visst det är alltid ledsamnt när familje medlem lämnar oss, men det är livets gång. Jag tänker allt på dig ofta! Och detta att du skriver är så BRA! Och jag gillar att du ser min sida också... Även fast jag då inte skriver lika bra som du. Kram Zandra

2009-09-23 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0