Dagens planer



I dag ska matilda till tandis! Mormor kommer och hämtar Oscar om en stund så ska jag och lillan mysa lite på stan innan tandis. efter tandläkaren så kommer vi också åka till mormor.
Vad ska ni göra i dag då?

Vikten höll sig så totalt har jag gått ned 4,6 kilo nu sedan jag började. Fast det känns segt och det är svårt de mornar jag är ledig då blir det gärna bara kaffe och ost macka i stället för gröt eller fil och sen följer den dåliga starten hela dagen på något sätt.
Men jag ger inte upp
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Visst är det svårt att ändra gamla vanor, Men du kommer att klara det! stå på dig! Du är ju duktigt som har kommit så här pass långt. Och ja, 9 år sedan... Det är snart dags för att jag får lite besök utav dig. Saknar dig en massa!

2010-04-22 @ 14:42:57
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vad duktig du är! :D



Tycker i alla fall jag!



Kramis

2010-04-25 @ 13:03:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0