Före och efter



och efter blekning



Lite skillnad, även om jag ser rätt kul ut. Det är inte lätt att ta kort på sig själv med en gammal mobil telefon..
Jag är i alla fall nöjd och trivs med min nya färg. Mamma tyckte det var skönt att jag blev mig lik igen.

Annars rullar allt på. Jobbade kväll i går och ja vi hade att göra. halv nio satte jag mig och tog en Naturdiet shake. Då var jag helt slut och misten gick ur mig. Var hemma vid kvart i elva men kunde inte somna utan låg och läste en gammal Allas tidning.

I dag ska jag och  barnen ta en tur till Aspö gård här i stan och sen mäste vi handla det är slut på kaffet och youghurten här hemma och det är 2 superviktiga saker här i detta hushåll kan jag säga
På återseende
ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: annika

Det var skillnad måste jag säga...jätte fint.kram

2010-04-20 @ 09:20:25
Postat av: Zandra

Ja, Du ser ju ut som vanligt! Blev ju jätte bra (det jag kan se iallafall) Vad bra!

2010-04-20 @ 15:41:07
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Jättesnygg i håret tycker jag! :) Och vilken skillnad, känns som en ny A-K :D



Kramis!

2010-04-20 @ 17:39:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0