Huvudvärk

I dag har jag en sprängande huvudvärk. Hoppas den släpper snart!
Var på stan på förmiddagen och shoppade 2 par skor var till barnen, strumpor och fingervantar till Oscar ( han har vuxit ur alla sina sockar), mat och sist men inte minst så blev det en ny mobil till mig!
En NOKIA. Eftersom jag brukar lägga upp mina bilder från mobilen här så kan det ta ett tag innan jag lärt mig hur jag gör med den nya telefonen..

I dag är det kungens födelsedag informerade Oscar stolt om vid matbordet;) Han är så go min lille man.
Ska ni iväg på någon eld i dag?
Daniel och Oscar går nog ned till elden här nere vid fotbollsplan själv vet jag inte om jag orkar med denna huvudvärdk och den börjar ju inte förrän kl 21;30 och för mig är det lite sent..

Vi har haft en väldigt lugn dag i dag rent ut sagt har vi inte gjort mer än handlat! Skönt med sådana dagar också
Ha det gott allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad skönt! Brasa blir det ingen för mig i dag, men i morgon ska vi iväg...

2010-05-01 @ 02:19:39
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att huvudvärken har gått över nu :)



Ses på jobbet i veckan :)



Krami

2010-05-01 @ 22:58:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0