Lördag= Jobbat

Hur har er lördag varit då?

Själv började jag jobba kl 07 i morse och jobbade sen till kl 15.

VI har en hel del på jobbet men det funkar.

Efter jobbet åkte vi och inhandlade en ny dator eftersom våran andra havererade i går:)

Känns bra det blev en bärbar 15 tum. Daniel håller på och fixar med den nu. Barnmen har precis somnat och själv ska jag snart nanna kudden jag med eftersom jag börjar jobba kl 07:00 i morgon igen.

Skorna jag beställde via nätet passade inte i hälen så det blir att skicka dem i retur men det var värt ett försök.

Hörs  snart igen

kram


Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Hoppas att du haft en fin helg och hunnit njuta lite av sol m.m. de timmarna du har ledigt :)



Kramis C

2010-04-24 @ 23:43:24
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oj, oj, ja datorer har en tendens till att gå sönder efter att tag. Glad att ni då kunde skaffa en ny! Jag hoppas att du orkar jobba!

2010-04-25 @ 02:51:39
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0