Ridskola

I dag började Oscar rida igen. Han tycker verkligen det är kul men har lite svårt att koncetrera sig på vad ridfröken säger utan frågar hellre mig men det kommer väl.

Är verkligen kul med hästar. Lite feg är jag när det kommer till de stor hästarna men det släpper mer och mer.
Får väl se om jag börjar rida också kanske man vet aldrig:)

Hade Neo HLN i dag det gick väl ganska bra men jag var så himla trött. Har också haft en himla huvudvärk vilket jag i princip aldrig har så jag var inte på topp. En halvtimmes promenad har jag hunnit med i kväll också känns skönt..

 Läkar besöket gick bra och min lilla kille är nu 117 cm och väger 22,5 kilo, så snart kan jag inte kalla honom min lilla killa mer :(. Han fick även en spruta i dag och han sa verkligen inte ett pip! Han är inte direkt sprut rädd utan mer intresserad. 

Nu ska jag hoppa i bingen snart..
kram
 


Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vad duktig han är! Heja heja! :D



Hästar är härliga, jag saknar att rida, tror jag ska upp och våldgästa moster och hennes hästa någon dag snart :)



Kramis!!

2010-04-08 @ 01:07:37
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oh, vad bra! Roligt är det, du borde prova du med! Inte bara titta på hela tiden.

2010-04-08 @ 02:52:56
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0