Ronja, datorn, tv-spel och ont i benet

Sitter nu framför datorn, Matilda ser på Ronja och oscar spelar starwars. Matilda skrek i natt och var leden, tog in henne till oss där hon somnade om. Sen när hon vaknade klagade hon på att hon har ont i benet. Hon haltar lite och är väldigt gnällig så hon har nog ont. Kan dock inte se något på benet. När jag frågade henne om hon slagit säger säger hon" ja jag blev ju påkörd av en bil på tenerifffa och skrapade upp benet"
Vart får hon allt i från. Hon blev inte påkörd av en bil?

Vi får väl se om det släpper, kanske är det växtvärk!

Jobbade kväll i går och innan jobbet tog jag en härlig promenad på 40 min runt karstorpssjön i Skövde. Trots blåsten så njöt jag av alla fina vårtecken.
Speciellt en sak tyckte jag såg så härligt ut. På en parkbänk med utsikt över sjön satt ett äldre par (ca 75 år) och höll varandra i handen och verkade bara njuta av utsikten. Så önskar jag att jag och Daniel också kan sitta när vi blir gammla.

Väl på jobbet fick vi slita! Så mångsa barn som vi har inlagda nu har vi inte haft så länge jag arbetat där och fler är på g. Fast samtidigt som det är mycket är det roligt också!
Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha,hon är rolig den ungen..kram

2010-04-19 @ 18:29:35
Postat av: Zandra

Jag hoppas att det bara är växt värk och inget annat. JAg har mycket klagande om det ifrån Peter också. Oftas i bara höger ben, dock.



Oj, jag hoppas att ni hinner med alla patienter. Jobba inte FÖR mycket bara, du måste ju må bra också!

2010-04-20 @ 02:37:19
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0