Vilken dag

Har jobbat hela dagen och i morse var jag bara så trött! Jag brukar inte vara det. Jobbet rullade på och det var att göra i stort sett non stop. Kom hem och var med barnen medans Daniel kämpade med våra datorer! TROR NI INTE ATT DEN VI KÖPTE I GÅR KRASCHADE OCKSÅ. det är helt otroligt! Något mjukvaru fel sa de när D var inne i affären, ring supporten men denna är jun stängd på helgerna! Så gissa hur hans humör var i dag:(

Matilda har verkligen testat och retat Oscar som bara den i dag. Sen när vi skulle borsta tänderna fick hon ett hysteriskt utbrott och bara stod och vråla! Hon måste ha varit över trött för så har hon aldrig gjort!

När jag skulle läsa godnatt sagan så fick jag ingen luft helt plötsligt och en strålande värk i ryggen! Till slut kunde jag ta ett andetag men det riktigt kändes som tusen nålar i ryggen. Låg helt lugnt med barnen brevid mig och försökte verka opåverkad men jag fick nästan lite panik! Efter cirka 5 min släppte det då säger Matilda min gullunge Mår du inte bra mamma du måste ha lite medicin !

Ja  barn är härliga. Vet inte vad detta var men jag kanske ska börja vara lite mer rädd om mig själv.

Hoppas eran dag varit bra
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju du behöver definitift vara mer rädd om dig Kram mamma

2010-04-25 @ 21:23:11
Postat av: Zandra

Oj, oj gumman. det låter inte bra! Det kanske är ett varningtecken till dig att du ska försöka lunga ner lite. (Lättare sagt än gjort dick) Men försök iallafall! Var rädd om dig. Massa kramar ifrån mig.

2010-04-25 @ 21:57:04
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0