Det värmer

Tack alla ni som tänker på mig! Det värmer mitt lilla hjärta:)
Kommer nog ta en vecka minst innan jag får tillbaka all ork men det går framåt och det är skönt.
I natt vaknade jag lite förvirrad och undrade vart jag var! Trodde jag var kvar på sjukhuset men så kände jag Oscar som låg bredvid mig och då kom jag ihåg att jag var hemma.


En annan glad nyhet som hänt i veckan är att min kusin fick en liten kille på 5 kg och 55 cm lång den 3 augusti. Han var dock lite tagen så han var inne på min avdelning ett tag. Nu är de dock hemma och har jag tur får jag se underverket i veckan någon dag.  

Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hej vännen

Vilken otur du har haft. Hoppas att du piggar på dig snabbt, men skynda långsamt. Skickar massor av må bra kramar.

2010-08-10 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0