Fortfarande sjukskriven

Pratade med min läkare i dag och förklarade hur jag mådde. Hon var verkligen förstående och jag blev sjukskriven denna veckan också. Hade 38 i temp nu på eftermiddagen. Ska samla alla krafter jag har denna veckan så att jag blir fitt for fight igen. Daniel ska vara hemma för vård av barn så att jag kan koncentrera mig på att bli bra och återfå mina krafter.

Tyvärr har min svärfar också drabbats och fått lunginflammation. Hoppas verkligen har blir bättre snart.
Oscar har haft lite lägre temp på för middagen men vid tre hade han 39,1 igen. Han har dock kunnat äta lite i dag utan att spy så jag hoppas hoppas att det vänder nu.

Min kära mamma kom en stund i dag. Tack mamma du är guld värd och jag hoppas innerligt att du inte blivit smittad nu bara! Du vet väl att jag älskar dig av hela mitt hjärta?

Hoppas ni får en bra kväll allihop nu.
Kram till er alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också, Eller som din lilla dotter sa till mig i dag - "Jag kommer att älska dig ända tills du lever"

Kram

2010-08-16 @ 21:04:32
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas hoppas hoppas att du snart mår bättre gumman!!



Stor krya-på-dig-kram!

2010-08-16 @ 22:17:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zara

krya på er!! Kram

2010-08-16 @ 22:45:02
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0